Thursday 3 November 2016

Phrasal verbs

1.       У пятницю вночі всі працівники оголосили страйк.
2.       Лише 62% виборців з’явилося на голосування.
3.       Учителька накричала на нього, щоб він забирався геть.
4.       Ви можете відрізнити брехуна за його нервовою поведінкою.
5.       Ми могли б навідатись до моїх батьків, якщо б знайшовся час.
6.       Вона запрошує своїх батьків на вечерю.
7.       Він завжди висловлювався на користь Афроамериканців.
8.       Я не знала значення слова «балакучий», тому мені слід було подивитися в словнику.
9.       Він вже намагався напоумити (образумить) Лізу.
10.   Він вигадав виправдання, що собака з’їв його домашнє завдання.
11.   Я не дуже добре розуміюся на арифметиці, але я обходжусь  без неї.
12.   Жодна зі сторін не збирається відступати.
13.   Я попереджав його триматися далі, але він не слухав.
14.   Якщо дощ буде продовжуватися, гру доведеться скасувати.
15.   Вона дуже схожа на свого батька зовні.

16.   Як ти отримав такий чудовий будинок?

No comments:

Post a Comment