Sunday 6 November 2016



1.       Усі робітники застрайкували у вечір пятниці.
2.       Лише 62% виборців зявилися проголосувати.
3.       Учитель крикнув, щоб він забирався геть.
4.       Брехуна можна виявити через його нервову поведінку.
5.       Якщо б у нас був час, ми б могли навідатися до моїх батьків.
6.       Вона запрошує своїх батьків на вечерю.
7.       Він завжди виступав за права афроамериканців.
8.       Я не знав, що означає слово «говіркий», і мені довелося шукати його у словнику.
9.       Він уже намагався достукатися до Лізи.
10.   Він вигадав якесь виправдання про собаку, яка зїла домашню роботу.
11.   Я не сильний в арифметиці, але я склав.
12.   Жодна сторона не бажає відступити.
13.   Я сказав йому триматися подалі, але він не послухає.
14.   Гру могли скасувати, якщо б дощ був сильнішим.
15.   Зовні вона схожа на батька.
16.   Як ти пройшов повз такий гарний будинок?

No comments:

Post a Comment