Thursday 27 October 2016

Translation

11)      У п’ятницю ввечері усі працівники покинули роботу.
22)      Лише 62% виборців прийшли проголосувати.
33)      Учитель накричав на нього аби він вийшов.
44)      По нервових діях людей ти можеш виявити брехуна.
55)      Ми можемо зателефонувати моїм батькам якщо матимемо час.
66)      Вона запросила своїх батьків на вечерю.
77)      Він завжди висловлюється на користь прав афро-американців.
88)      Я не знаю що означає слово «говіркий» і я повинен знайти його у словнику.
99)      Він уже втомився запевняти Лізу у своїх почуттях.
110)   Він вигадав відмовку що собака з’їла його домашнє завдання.
111)   Мої знаття в арифметиці не дуже гарні, але я проживу й без них.
112)   Жодна зі сторін не готова здаватися.
113)   Я сказав йому триматись від мене подалі, але він не слухає.
114)   Якби був більший дощ то гру відмінили б.
115)   На вигляд вона доглядає за своїм батьком.

116)   Як ви знайшли такий гарний будинок?

No comments:

Post a Comment